آ
-
آموزش
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
آموزش ابتدایی
بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
-
آینده دانش آموزان
بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
ا
-
اخلاق
معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
-
اخلاق پژوهش
معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
-
ارزشیابی توصیفی
چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
-
ارزشیابی کیفی
چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
-
اصطلاحات جغرافیایی
تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
اصول اخلاقی
معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
-
اصول روانشناختی
میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
-
اولویت بندی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
پ
-
پژوهش
معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
-
پیامدهای دوزبانگی
دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
-
پیشرفت تحصیلی
نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
ت
-
تامین نیروی انسانی
بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
-
تحلیل محتوا
بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
-
تدریس تلفیقی
تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
-
تدریس سنتی
تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
-
تعلیم تربیت دوزبانه
دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
-
تیزهوشان
بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
ج
-
جبران خدمات
بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
-
جنسیت
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
چ
-
چالشهای ارزشیابی
چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
خ
-
خودکارآمدی
ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
-
خودکارآمدی
رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
د
-
داستان
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
دانش
بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
-
دانشآموز
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
دانش آموز
ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
-
دانش آموزان
رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
-
دانش آموزان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
-
دانش آموزان پسر
نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
-
دانشگاه فرهنگیان
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
-
دبیران
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
-
دوره ابتدایی
نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
-
دوزبانگی
دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
-
دوم ابتدایی
میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
ر
-
راهبردهای یادگیری
رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
-
رضایت از زندگی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
-
روایت
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
روایتپردازی
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
روایت پژوهی
زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایتپردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
-
رویکرد پژوهش روایی
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
-
ریاضی
تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
ز
-
زبان مادری
دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
س
-
سازمان یادگیرنده
بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
ش
-
شادکامی
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
-
شهرتهران
بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
ص
-
صلاحیت های حرفه ای
بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
ط
-
طراحی شغل
بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
ع
-
علوم تربیتی
بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
ف
-
فرآیند پژوهش
معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
-
فرآیند یاددهی- یادگیری
بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
-
فعالیت های پرورشی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
-
فیلم آموزشی
تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
-
کارورزی
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
-
کارورزی
بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
-
کتاب علوم
میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهرهای اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
م
-
مدارس
بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
-
مدیریت دانش
بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
-
مدیریت زمان و مکان مطالعه
رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
-
مدیریت منابع انسانی
بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
-
مشارکت
بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
-
مصاحبه
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
-
معلم
بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
-
معلم راهنما
بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
-
معلم فکور
کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
-
مقطع دوم متوسطه
نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
-
مهارتهای بنیادی
تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
-
مهارتهای زبانی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارتهای زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
ن
-
ناهنجاری رفتاری
نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
-
نظارت والدین بر تکالیف درسی
نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
-
نقشه های مفهومی
ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
-
نیازسنجی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانشآموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
و
-
ورزش
نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
-
ویلیام رومی
بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
ه
-
هویت
دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
ی
-
یادگیری
تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
یادگیری
تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارتهای بنیادی دانشآموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
-
یادگیری بهتر
تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
یادگیری بیشتر
تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
یادگیری سازمانی
بهبود کیفیت مؤلفههای نظام آموزش عالی با بهرهگیری از مدلِ مدیریتِدانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزهی جنوبشرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد