نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • آموزش ابتدایی بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
  • آینده دانش آموزان بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]

ا

  • اخلاق معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
  • اخلاق پژوهش معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
  • ارزشیابی توصیفی چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
  • ارزشیابی کیفی چالش های ارزشیابی کیفی درحوزه اجرا و آموزش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 61-80]
  • اصطلاحات جغرافیایی تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
  • اصول اخلاقی معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
  • اصول روانشناختی میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهر‌های اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
  • اولویت بندی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]

پ

  • پژوهش معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
  • پیامدهای دوزبانگی دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
  • پیشرفت تحصیلی نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]

ت

  • تامین نیروی انسانی بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
  • تحلیل محتوا بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
  • تدریس تلفیقی تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
  • تدریس سنتی تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
  • تعلیم تربیت دوزبانه دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
  • تیزهوشان بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]

ج

  • جبران خدمات بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
  • جنسیت بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]

چ

خ

  • خودکارآمدی ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
  • خودکارآمدی رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]

د

  • داستان زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • دانش بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • دانش‌آموز زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • دانش آموز ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
  • دانش ­آموزان رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
  • دانش آموزان شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
  • دانش آموزان پسر نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
  • دانشگاه فرهنگیان کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
  • دبیران بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
  • دوره ابتدایی نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
  • دوزبانگی دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]
  • دوم ابتدایی میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهر‌های اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]

ر

  • راهبردهای یادگیری رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
  • رضایت از زندگی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
  • روایت زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • روایت‌پردازی زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • روایت پژوهی زیسته در افق روایت؛ بررسی موردی تحلیل کارکرد روایت و روایت‌پردازی در آموزش و فهم دانش [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 16-30]
  • رویکرد پژوهش روایی کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
  • ریاضی تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]

ز

  • زبان مادری دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]

س

  • سازمان یادگیرنده بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]

ش

  • شادکامی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]
  • شهرتهران بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]

ص

  • صلاحیت های حرفه ای بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]

ط

  • طراحی شغل بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]

ع

  • علوم تربیتی بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]

ف

  • فرآیند پژوهش معیارهای اخلاق اسلامی در فرآیند پژوهش های علوم انسانی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 91-114]
  • فرآیند یاددهی- یادگیری بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • فعالیت های پرورشی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]
  • فیلم آموزشی تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

ک

  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
  • کارورزی کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
  • کارورزی بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
  • کتاب علوم میزان رعایت اصول روانشناختی در تدوین کتاب علوم دوم ابتدایی از نظر معلمان زن شهر‌های اصفهان و تهران [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 14-28]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و شادکامی با در نظر گرفتن رضایت از زندگی دبیران متوسطه ی شهرستان آزادشهر در سال تحصیلی 1393-1394 [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 92-110]

م

  • مدارس بررسی تاثیر مدارس تیز هوشان بر آینده تحصیلی دانش آموزان [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 47-60]
  • مدیریت دانش بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]
  • مدیریت زمان و مکان مطالعه رابطه ساده و چندگانه بین راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی با مدیریت زمان و مکان مطالعه دانش-آموزان متوسطه [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 1-15]
  • مدیریت منابع انسانی بررسی رابطه بین زیرسامانه های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی سازمانی در کارکنان اداره آموزش پرورش بجنورد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 30-47]
  • مشارکت بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
  • مصاحبه کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
  • مطالعات اجتماعی بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]
  • معلم بررسی دیدگاه معلمان در خصوص وضعیت صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 1-10]
  • معلم راهنما بررسی دلایل عدم مشارکت معلمان راهنما در اجرای طرح کارورزی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان: مورد رشته علوم تربیتی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 33-51]
  • معلم فکور کارورزی با رویکرد پژوهش روایی: الگویی نو در توسعه حرفه ای معلمان [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 11-32]
  • مقطع دوم متوسطه نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
  • مهارت‌های بنیادی تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
  • مهارت‌های زبانی تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 31-46]

ن

  • ناهنجاری رفتاری نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
  • نظارت والدین بر تکالیف درسی نظارت والدین بر تکالیف درسی و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی درس املاء و ریاضی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 111-121]
  • نقشه های مفهومی ارتقاء سطح خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی از طریق رویکرد تدریس مبتنی بر نقشه های مفهومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 45-58]
  • نیازسنجی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش‌آموزان دوره متوسطه (شهرمشهد) [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 4-26]

و

  • ورزش نقش ورزش در میزان ناهنجاری رفتاری دانش اموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهر مشهد [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 62-75]
  • ویلیام رومی بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی [دوره 1395، شماره 2، 1395، صفحه 27-44]

ه

  • هویت دوزبانگی در نظام آموزشی ایران (بررسی اجمالی عملکرد تحصیلی، هویت و تطبیق با نظام های آموزشی سایر کشور ها) [دوره 1395، شماره 3، 1395، صفحه 81-104]

ی

  • یادگیری تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
  • یادگیری تاثیر دو روش تدریس سنتی وتلفیقی درس تربیت بدنی بر یادگیری درس ریاضی ومهارت‌های بنیادی دانش‌آموزان دختر پایه دوم ابتدایی [دوره 1395، شماره 5، 1395، صفحه 2-13]
  • یادگیری بهتر تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
  • یادگیری بیشتر تاثیر فیلم های آموزشی بر یادگیری اصطلاحات جعرافیایی [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
  • یادگیری سازمانی بهبود کیفیت مؤلفه‌های نظام آموزش عالی با بهره‌گیری از مدلِ مدیریتِ‌دانش (با تأکید بر فرآیند یاددهی- یادگیری)(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان حوزه‌ی جنوب‌شرق کشور) [دوره 1395، شماره 4، 1395، صفحه 52-74]